wtorek, 27 sierpnia 2013

Odżywka do paznokci

Hej , hej :)
W dzisiejszej , wtorkowej notce obiecana recenzja odżywki do paznokci 'Eveline cosmetics 8w1 total action'. W pobliskiej drogerii zapłaciłam za nią 10,99 zł Odżywke używam 10 dni, producent zapewnia ,że po tym czasie znikną wszelkie problemy. Opinie internautek na temat tego produktu są poróżnione. Wiele z nich jest niezadowolonych , a wręcz zbulwersowanych efektami spowodowanymi reakcją alergiczną na składniki odżywki. Wszystko jednak zależy od organizmu. Moje paznokcie świetnie przyjeły zabieg regeneracji. Jestem zadowolona z efektów. Mimo różnych opini na temat tego produktu, ja odżywkę 'eveline cosmetics 8w1 total action' określam mianem HIT

<Informacje zawarte na opakowaniu>
Stosowanie: Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po czterech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie  (...)  przez 4-6 tygodni. (...)

Moje paznokcie PRZED kuracją :
  • matowe,
  • łamliwe,
  • rozdwojone,
  • krótkie (nie wyrastały poza linie opuszka),
  • kruche,
  • cienkie,
  • miękkie,
  • nierówne,
  • postrzępione,
  • z przebarwieniami,
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Moje paznokcie po 10-dniowej kuracji:
  • twarde,
  • równe,
  • zaczynają rosnąć,
  • połyskliwe,
  • zadbane,
  • wytrzymałe,





Preparat powinno się używać przez 4-6 tygodni , dlatego recenzje uzupełnie po minięciu tego okresu o zdjęcia i efekty kuracji :)

PAMIĘTAJ! :Preparat należy najpierw przetestować w ciągu 2-3 dni. W przypadku reakcji alergicznych, uczucia pieczenia lub bólu, przerwać kurację. Zanim użyjesz zapoznaj się z ulotką oraz informacjami zawartymi na opakowaniu produktu !!

Jeśli masz pomysł na kolejną recenzje ,pisz w komentarzach lub na moim e-mail'u. :)

Dzięki za uwagę,
Plootkara :)

6 komentarzy:

  1. Hmmm...
    Fajna opinia.
    Chyba skuszę się to kupić. ^_^
    A co zwiera opakowanie?
    Tylko odżywkę czy coś jeszcze?

    Zapraszam do mnie.Link umieszczę w spamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie zawiera 12 ml odżywki do paznokci. Nic poza tym. Moim zdaniem jest warta swojej ceny :) Polecam ,o ile nie masz alergii na żaden z jej składników.
      Pozdrawiam,
      Plootkara

      Usuń
  2. Oo, ciekawie :)

    Zapraszam na http://ratowanieswiata.blogspot.com/ - jest nowy szablon i zależy mi na Twojej opinii. W dodatku zapraszam jutro na bloga o 12:00 - na wielką imprezę blogową! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaję sie warte uwagi, możliwe że zakupie :D
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ja i jest świetna. Polecam gorąco xD
    http://za-szkłem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Fajna! Poszukam takiej, bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam ;3

    http://kariandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostawisz po sobie ślad w komentarzu ? Odwdzięcze się :)
Będziesz obserwować ''hikifami'' ? Ja będe obserwować twój blog :)